Mer hälsa

Jag lade till en ny kategori för ett tag sedan i bloggen, nämligen Motion & Hälsa. Har dessvärre varit lite dålig att göra inlägg i den kategorin. Jag kan väl i och för sig inte skryta med att jag är speciellt flitig med inlägg överhuvudtaget. Därför kan ni väl tycka att det är idiotiskt av mig att starta ytterligare en blogg. Vet dock inte om min nya blogg är så intressant för er läsare, det får väl visa sig. Gör den mest för min egen skull, för mitt ego :)  Sedan om någon annan gillar att kika in så varsågoda! :)  Där kommer jag hålla koll på min träning och samla diverse hälsosamma fakta och lite recept. Passande inlägg i den nya bloggen kommer sannolikt även hamna i denna under kategorin Motion & Hälsa, så är ni måttligt intresserade av träning så råder jag er inte att besöka min nya blogg ;)




Kommentarer

Skriv nåt snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0