Underbara ledighet

Sol i hjärta, sol i sinne. Soligt och härligt väder hela påsken.
Massor med umgänge och massor med god mat. Känns som om jag rullar fram. Minimalt med träning och maximalt med mat :) Lika bra mår jag för det. Vem kan undgå att unna sig suveränt god hemgjord mat? Inte jag iallafall. Jag är en frossare i mat, godis och hembakt :)  Bara att träna lite hårdare så kan man äta desto mera. Det är min filosofi :)



Foto: mrsmalinski

Har tillbringat hela dagen utomhus på landet. Solsveda på nästippen.
Frisk lantluft, kärlek från familj och fyrfotingarna. Ännu mer god mat.
Nöjd, trött, harmonisk efter en perfekt helg. Kommer sova sött inatt.


Kommentarer
Postat av: || p e r l a n

Ser riktigt härligt ut! Påskhelgen är till för att njuta, både med mat, sol o ledigheten!

kram kram

2009-04-15 @ 14:49:20
URL: http://www.perlan.org

Skriv nåt snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0