Julen varar ända fram till påska

Sista inlägget är strax innan jul. Adventsfika hos vännen. Idag är det påsk.
Tiden går fort. Mycket har hänt.
Mitt inredningsintresse har legat i träda ett tag. Inte haft någon inspiration. Dessutom har energi lagts på min andra blogg: www.healthandliving.blogg.se  Känner att det är svårt att hinna med två bloggar, borde kanske banta ner den till en. Men vet inte om det är så intressant för alla inredningsbloggare att läsa om alla mina träningspass. Ni är förmodligen måttligt intresserade ;)

Vill iallafall passa på att önska er alla en GLAD PÅSK!!


Foto: mrsmalinski

Kommentarer
Postat av: saravillfara

Whihoo!! Ett inlägg! :)

Nåväl, även om jag har saknat dig härinne, så ska du nog utgå från dig själv och var det känns roligast för dig att blogga.

Men visst ska jag erkänna att jag blev jätteglad över att se ett färskt avtryck här!

Påskkramar från mig!

2009-04-10 @ 23:50:21
URL: http://saravillfara.se
Postat av: Ida

Megafin sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-12 @ 22:59:14
URL: http://djurförsäkring.net

Skriv nåt snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0