2:a Advent

Försöker få till någon julstämning men det är svårt i det gråa och trista vädret. Idag har jag dessutom lite huvudvärk efter rödvinsdrickande igår. Ingen mysig adventsfrukost idag inte. Inte heller någon julmarknad eller O Helga natt (julkonsert på Stortorget i Örebro). Istället försöker jag väcka kroppen så att den ska orka träna. Efter träningen blir det dock adventsfika med lussebullar hos vännerna. Jag vill ju inte förtränga att det är advent, jag tycker ju innerst inne att det är väldigt mysigt.





Foto: mrsmalinski

Kommentarer
Postat av: saravillfara

Jag förstår dig, grått och trist vill man inte ha det så här till jul.

Blir du för less så vet du ju var du har dina snösäkra bloggvänner i norr. Skulle inte snödjupet räcka här i Umeå, så kan du ju alltid fortsätta vidare till Piteå, eller Övertorneå. :)

Och så kan du ju kombinera det med träning, och lämna bilen hemma... ;) Skulle kunna tänka mig att du är hemma lagom till midsommar, hehe...

2008-12-10 @ 07:58:21
URL: http://saravillfara.se

Skriv nåt snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0